Reklamácie
Ak sa stane, že tovar nesplní vaše očakávania, obdržíte chybný či poškodený produkt, alebo natrafíte na iný problém, napíšte nám na adresu:
Čo potrebujem k reklamácii?
V prvom rade, uveďte v predmete alebo texte správy číslo vašej objednávky. Pridať tiež môžete meno, prípade e-mailovú adresu spojenú s vašou objednávkou.
Následne jasne a stručne popíšte problém, respektíve dôvod, prečo chcete tovar reklamovať. V prípade poškodeného alebo chybného tovaru priložte aj fotografiu.
Zákonná lehota na vybavenie reklamácií je 30 dní, väčšinu reklamácií sa nám však podarí vybaviť oveľa skôr.
Kompenzácia
Pokiaľ je chyba tovaru jednoznačná, takýto tovar vymieňame obratom kus za kus. Rovnako môže zákazník požiadať o vrátenie plnej sumy, ktorú za tovar zaplatil.
V závislosti od objednávky alebo dôvodu reklamácie tiež radi poskytneme zľavový kód na ďalší nákup alebo dopravu zadarmo.
Ako vrátiť tovar do nášho e-shopu cez Packetu?
Veľmi jednoducho. Prostredníctvom nášho reklamačného e-mailu vám zašleme štítok na spätné odosielanie tovaru, ktorý si vytlačíte, nalepíte na zásielku a tú odovzdáte na najbližšom výdajnom mieste Packeta.
Ak nemáte možnosť si tento štítok vytlačiť, obsluhe výdajného miesta nadiktujte trasovacie číslo, ktoré je uvedené na štítku. Obsluha následne štítok vytlačí a nalepí na zásielku.